Queixes i reclamacions
La bona praxi i les obligacions deontològiques de la professió són uns dels pilars fonamentals del Col·legi. Per aquest motiu, posem a l’abast de les col·legiades i col·legiats l’opció de fer-nos arribar les queixes o reclamacions que considerin pertinents.
Per a fer-nos arribar les queixes o reclamacions podeu contactar amb el Col·legi enviant un correu a catalunya@tscat.cat amb la descripció dels fets, el motiu de la queixa, la concreció de la petició, la data de l’escrit i el vostre nom i cognoms.
Si ho preferiu també podeu adreçar la vostra queixa o reclamació a l’administració pública o d’altres Associacions de Consumidors i Usuaris.
Els contactes són els següents:
- Agència Catalana del Consum (Barcelona)
c/ Pamplona, 113
08018 Barcelona
Telf: 93 551 66 66
Fax: 93 551 65 17
Adreça electrònica: consum@gencat.cat
Web: www.consum.cat
- Oficina Municipal d’informació al Consumidor (OMIC)
Ronda Sant Pau, 43-45, baixos
08015 Barcelona
Telf.: 934 027 841
Fax: 934 027 827
Adreça electrònica: omic@bcn.cat
Web: www.omic.bcn.es
- Tribunal Arbitral Tècnic de Catalunya (TATC)
Plaça Ramón Berenguer el Gran 1, principal
08002 Barcelona
Telf.: 933 10 60 51
Fax: 933 19 60 42
Adreça electrònica: info@tatcat.com
Web: www.tatcat.com
- Organització de consumidors i usuaris de Catalunya (OCUC)
08023 Barcelona
Tel. 93 471 47 37
Adreça electrònica: administracio@ocuc.cat
Web: www.ocuc.cat
- Unió de Consumidors de Catalunya (UCC)
Villarroel, 10, baixos
08011 Barcelona
Adreça electrònica: ucc@consumidors.org
Web: www.consumidors.or